Tilbage i hulen

Efter 10-11 måneders pause er podcasten Investering på hjernen nu tilbage. Første afsnit er udsendt og flere er i gang med at blive planlagt.

Efter et skifte fra selvstændig til lønmodtager, valgte jeg at holde en pause fra podcasten.

– Der er en del planlægning og forberedelse, så derfor valgte jeg at fokusere på jobbet, fortæller Jens Balle. Men nu er der igen tid til at podcaste, når lysten melder sig.

Investering på hjernen vil ikke udkomme med faste tidsintervaller, men udgivelsen vil i stedet være lystbetonet. Derfor anbefaler jeg at du abonnerer på podcasten, der hvor du normalt hører podcast. Det sikrer at du får besked, når der er nyt!

Første episode er ude, og her taler jeg om tre emner:

🧠 Hvorfor den største risiko for din portefølje… er dig selv

📉 Om markedet egentlig er blevet mere ustabilt

🤖 Og et tankeeksperiment: Hvad nu hvis AI er en boble?

Desuden er jeg i gang med at planlægge to gæster, som jeg håber snart dukker op i dit feed.

Du kan blandt andet abonnere her:

Spotify

Podimo

Apple Podcast

Endelig kan du skrive dig op til at få en mail, hver gang der er nyt. Følg dette link.

Du kan naturligvis også følge med her på siden:

Indlægget Tilbage i hulen blev først udgivet på Hulemandens.